Pakkoorts

4 augustus 2023 - Knokke-Heist, België

Pakkoorts
We zijn 10 dagen voor vertrek, “en zenuwachtig?” Is de meest gestelde vraag.
En ben ik zenuwachtig denk het eindelijk niet, behalve voor de aansluiting te missen van mijn Thalys in Parijs dan misschien.

Ben ik goed voorbereid? Dat denk ik wel, ja.

Zowel fysisch, ook al hebben we hier geen bergen en en wordt dagelijks kilometers stappen iets nieuws. Heb het laatste jaar heel wat kilometers in de benen met hier en daar enkele blessures die ik de laatste weken wat tijd gegund heb om te genezen, buiten bijna dagelijkse wandelingen van 3 á 8 km heb ik niet veel meer gedaan.

Praktisch ik heb  gelezen, podcasts beluisterd, apps gedownload, pagina’s in favorieten gezet, dus dit mag ik ook afvinken.

Mentaal kan je je daar wel op voorbereiden ik denk  het niet. Ik vertrek met open vizier ga genieten van alles wat op mijn weg komt ook van de mogelijke tegenslagen. Laat maar komen “Grietje”

Gisteren alles verzameld, nog eens ieder item gewogen, in drybags gedaan en rugzak gevuld. En eind resultaat werd 7,7 kg dus iets boven mijn gewenst resultaat maar we zien wel. Het aftellen kan beginnen …

1. Christel:
    4 augustus 2023
    Komt allemaal goed, wij zorgen voor de rest
  2. Saskia Landuyt:
    4 augustus 2023
    heb ik alle vertrouwen in
  3. Jan De Rijcke:
    4 augustus 2023
    De voorbereiding draagt de ge-eigende stempel van Saskia; alles geregeld tot in de kleinste details...
    Hoe zou het dan kunnen mislopen. Wat mij betreft, succes gegarandeerd . Doe zo voort !
  4. Saskia Landuyt:
    Dankjewel meneer De Rijcke
  5. Jenneke:
    4 augustus 2023
    Waarom neem je die flessen mee? Er zijn overal flesjes water te koop. Die flesjes wegen een stuk minder dan die hervulbare.
    Bij ons was het water uit de kraan vaak erg vies. Het rook naar bleekwater
  6. Saskia Landuyt:
    4 augustus 2023
    Zijn aluminium flessen wegen 100 gr per fles en zo kunnen we de plastieksoep toch wat beperken 😀 ik neem altijd mijn eigen drinkbussen mee
  7. Nadia:
    5 augustus 2023
    je zal dat goed doen...
  8. Saskia Landuyt:
    5 augustus 2023
  9. Jan van de Môle:
    6 augustus 2023
    Alles kom in orde, je wandel nooit alleen
  10. Saskia Landuyt:
  11. Luc Soete:
    6 augustus 2023
    Hey Saskia, voorbereid ben je zeker.
    Er zal wel altijd iets zijn dat teveel meegenomen is of misschien beter nog was toegevoegd.
    Veel succes en ik kom achter hé
  12. Saskia Landuyt:
    6 augustus 2023
    Voor jou straks ook een heel mooie tocht zal het pad al een beetje voorbereiden
  13. Marijke:
    Bravo Saskia , Marijke
  14. Saskia Landuyt:
  15. Marie-Paul Demeyer:
    6 augustus 2023
    Ik zal je zeker volgen, Saskia. Je zult dat schitterend doen!
  16. Saskia Landuyt:
    7 augustus 2023
  17. Anne demarest:
    8 augustus 2023
    Dag Saskia. Ik was zondag in de winkel en jij gaf me dit Camino avontuur mee. Je neemt de tijd om dit te doen en alles aan je team over te laten. Hoe mooi is dit. Het vertrouwen dat je hen geeft en jij op weg zal leerrijk zijn. Je weet de weg er naartoe is even belangrijk als het doel. Liefs
  18. Saskia Landuyt:
    8 augustus 2023
    Ik zal de weg zeker stap voor stap volgen en van elke stap genieten, dankjewel
  19. DIRK DHAVE:
    Veel succes groetjes uit Eeklo van Dirk en Katrien
  20. Saskia Landuyt:
  21. Bejstrup Nelly:
    Succes
  22. Saskia Landuyt:
  23. Luc Soete:
    13 augustus 2023
    Goede afreis en veel succes
  24. Saskia Landuyt:
    13 augustus 2023
    Rugzak nog even gecheckt, klaar voor vertrek.
    Nu kan je ook stilaan aftellen
    Groetjes Saskia
  25. Jan De Rijcke:
    14 augustus 2023
    Een heel dikke lichte zak met veel moed voor de ganse reis.
    Om te beginnen succes met de aansluiting in Parijs.
  26. Saskia Landuyt:
    15 augustus 2023