Stap dag 15 Boadilla del Camino - Carrión de los Condes 24,7 km

29 augustus 2023 - Carrión de los Condes, Spanje

Vandaag word ik zoals gewoonlijk om 5:15 wakker, iedereen slaapt nog. Ik sluip stil naar buiten, poets mijn tanden, stretchen en me klaarmaken. Ondertussen staan er nog enkele op, om 6 uur nog een koffietje en dan vertrek ik. We wandelen het stadje uit en lopen al snel langs een kanaal richting Frómista..

IMG_3432IMG_3433IMG_3436IMG_3437
in Frómista drink ik nog een koffie en koop ik 2 hard gekookte eieren voor straks bij het ontbijt. IMG_3442IMG_3443

Na Población de Campos kies ik voor de  langere maar mooier variant. En ik loop precies door onze polders de vergezichten met ipv akkers en weilanden, korenvelden en zonnebloemvelden. De weg hier en daar omzoomd met bomen en na enkele kilometers een vaartje aan mijn rechterkant. Maar het gevoel van het turen in de verte op zoek naar een kerktoren, een stadje ken in zo goed van bij ons.

IMG_3444IMG_3445IMG_3447IMG_3448PicknickplaatsIMG_3449IMG_3450

IMG_3451
Even voor Villarcázar de Sigra  kom ik aan een kerk die helemaal verlaten staat ik loop even binnen, en heb nog een mooie stempel, het is een kerk te verering van de Maagd van del Rio.

IMG_3453IMG_3457IMG_3458IMG_3459

De weg hierna tot aan Carrión de los Condos, loopt volledig langs de baan tijd voor wat ademhalingsoefeningen en een mindfull walking en zo zijn we er sneller dan verwacht.

IMG_3462IMG_3463IMG_3464

Ik ben op zoek naar een albergue en wordt uitgenodigd door een vriendelijke groet, het is een parochiale Albergue, dus om 17:30 eangstonde, om 19 uur mis en dan gezamelijk avondeten waarop iedereen gevraagd wordt iets mee te brengen. Dus vanavond zal eens war anders zijn, maar ik laat het op mij afkomen.

1. Christel:
    29 augustus 2023
    We zenden je nog veel wandel energie tot morgen x
  2. Saskia Landuyt:
    Groetjes xx
  3. LUT:
    29 augustus 2023
    Tof en benieuwd hoe de avond verder verloopt....
    Een goeie nacht alvast !
  4. Saskia Landuyt:
    29 augustus 2023
    Ik breng jullie morgen zeker op de hoogte
  5. Claudia:
    29 augustus 2023
    Na dagenlang alleen te lopen zingen 🎶 op z’n opa’s dan nu een zangstonde wat gaat dat geven 😂
  6. Saskia Landuyt:
    Was een mooie ervaring ❤️
  7. Laurent Landuyt:
    29 augustus 2023
    Ken je ook van die zelfgemaakte lietjes dan ben je nooit alleen opa
  8. Saskia Landuyt:
    29 augustus 2023
    O ja hoor alles moet eraan geloven, alles wordt bezongen 😂
  9. Duchateau Michel:
  13. Tania:
    🥰👍
  14. Marie-Paul Demeyer:
    30 augustus 2023
    Hallo, Saskia. Je hebt een paar dagen van mij niet gehoord, maar ik was afwezig, maar nu ben ik weer present en ik volg je weer op de voet! Courage!!!
  15. Saskia Landuyt:
    30 augustus 2023
    Blij om je terug te horen, gisteren een zeer aangename voldane avond gehad, beschrijf het straks wel even. Maar de samenhorigheid, gevoel van zusterschap en vriendschap deed mee aan de leuke kampmomenten denken bij de VKSJ. Groetjes Saskia
  16. Mathieu:
    30 augustus 2023
    Zijn mooie verhalen , hopelijk fijne avond gehad en morgen weer op naar het volgende avontuur …. Hou je sterk !
  17. Saskia Landuyt:
    30 augustus 2023
    Ja hoor zeer aangename avond en bedankt